Vrácení zboží

Pokud zakoupené zboží nesedí nebo se vám nelíbí, můžete nám ho do 14 dní jednoduše vrátit. Zboží zabalte do původního obalu, vyplňte formulář odstoupení od smlouvy (ke stažení níže), vložte ho do balíčku nebo odešlete vyfocený na email info@mintiny.com a balík odešlete přímo na naši adresu. Balíček neposílejte doporučeně nebo na dobírku. Takové balíčky bohužel nemůžeme přijmout.


Adresa pro zaslání zboží:

Klára Šmídová
Na Hutích 662/11
160 00, Praha 6


Když k nám zboží dorazí, zkontrolujeme jej a pošleme vám peníze zpět na vámi uvedený účet. Pokud byla na zboží uplatněna sleva, vrátíme vám poměrnou částku, která byla za zboží skutečně zaplacena. Můžete použít formulář pro Odstoupení od kupní smlouvy.



Reklamace

Při přebírání zboží od přepravce si, prosím, pozorně zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která na první pohled vypadá jako poškozená (např. má poškozený obal), nepřebírejte. Poškozený nebo nefunkční výrobek zabalte do původního obalu (pokud je to ještě možné), vyplňte reklamační formulář (ke stažení níže), vložte ho do balíčku nebo odešlete vyfocený na email info@mintiny.com a balík odešlete na naši adresu. Balíček neposílejte doporučeně nebo na dobírku. Takové balíčky bohužel nemůžeme přijmout. Pokud si nejste jisti nárokem na reklamaci nebo typem závady, napište nám nejdříve email spolu s fotografií závady a pokusíme se vše vyřešit rychlejší cestou.


Adresa pro zaslání zboží:

Klára Šmídová
Na Hutích 662/11
160 00, Praha 6


Když k nám zboží dorazí, zkontrolujeme jej a pošleme vám peníze zpět na vámi uvedený účet. Pokud byla na zboží uplatněna sleva, vrátíme vám poměrnou částku, která byla za zboží skutečně zaplacena. 30denní lhůta pro vyřízení reklamace začne plynout po přijetí zboží na sklad. Můžete použít Formulář pro podání reklamace.